Rowery elektryczne MTB

A co jeśli szukamy prawdziwych wyzwań podczas jazdy e-rowerem i zwykłe szlaki nam nie wystarczą? Odpowiedzią jest elektryczny rower MTB, które zapewni nam podczas jazdy doskonałe emocje i przypływ adrenaliny. Z ang. Mountain Terrain Bike oznacza po prostu rower górski, który zaprojektowany został do jazdy w trudnych warunkach, często do jazdy wyczynowej. Taki rower różni się od roweru miejskiego, czy trekkingowego zdecydowanie szerszymi oponami z bieżnikiem terenowym, solidniejszą ramą, zaawansowanymi amortyzatorami i hamulcami. Rowery elektryczne MTB zyskują coraz większą popularność wśród zawodowców, którzy chwalą nowoczesne rozwiązania pozwalające na dłuższe treningi, a jednocześnie nie powodują dużej utraty energii.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 4

  • ecobike s4 electroon.pl rower elektryczny
    Rower elektryczny EcoBike S4  - umiejscowiony silnik firmy Bafang w tylnej piaście o mocy nominalnej 250W, prędkość maksymalna to 25km/h. Na kierownicy umiejscowiony jest wyświetlacz LED
    Dostępność:
    Duża
    Zobacz więcej

      Porównaj

  • Rower elektryczny BH ATOM 29" electroon.pl
    Rower elektryczny BH Atom ze zintegrowanym akumulatorem o pojemności 500Wh, o geometrii konwencjonalnych rowerów i dużym zasięgu.
    Dostępność:
    Duża
    Zobacz więcej

      Porównaj

  • Rower elektryczny BBF "Cordoba 1.2 Performance" BOSCH-G2
    BBF Coroba 1.2 został wyposażony w silnik BOSCH Perfomane Line drugiej generacji o maksymalnej mocy 63nm. Bateria w owym modelu to Bosch Powerpack 400 umiejscowiona na ramie, w trybie ECO przejedziemy nawet do 175km.
    Dostępność:
    Duża
    Zobacz więcej

      Porównaj

  • Rower elektryczny BBF "Arosa" BOSCH 28" electroon.pl
    Nowość
    BBF Arosa został wyposażony w silnik BOSCH Perfomane Line czwartej generacji o maksymalnej mocy 65nm. Bateria w owym modelu to Bosch PowerTube umiejscowiona w ramie, w trybie ECO przejedziemy nawet do 195km.
    Dostępność:
    Na zamówienie
    Zobacz więcej

      Porównaj

Elektryczne rowery MTB dla każdego

Nie musisz być zawodowcem, aby w pełni wykorzystać potencjał rowerów elektrycznych MTB. Oczywiście osobom niedoświadczonym nie polecamy zjazdów po najbardziej stromych zboczach, z myślą, że wspomaganie zrobi za nas część pracy. Sugerujemy powolne wdrażanie się, najlepiej pod okiem specjalisty i zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. E-rowery MTB, nie muszą jednak służyć tylko i wyłącznie jazdom ekstremalnym, gdyż znakomicie spisują się na każdego rodzaju terenie bez względu na pogodę. Doskonałe zawieszenie sprawia, że jazda zawsze przynosi przyjemność niezależnie od ukształtowania terenu. Elektryczny rower górski idealnie sprawdzi się podczas ciężkich podjazdów, dzięki temu zachowamy sporo energii podczas dynamicznych zjazdów.

Najlepszy elektryczny rower MTB

W produkcji elektrycznych rowerów MTB bezapelacyjnie najlepsza jest firma BBF. Jej produkty to mieszanka nowoczesnego stylu z czysto niemiecką precyzją wykonania. Rowery elektryczne MTB to solidne konstrukcje zaprojektowane przez najwybitniejszych inżynierów i spełniają najwyższe wymagania sprzętowe. W tej kategorii króluje model BBF „Argos 3.0” wyposażony w silnik BOSCH Perfomance Line CX, który zapewnia niewiarygodne wspomaganie, nawet w najtrudniejszych warunkach. Bateria, również firmy BOSCH to gwarancja zasięgu wynoszącego maksymalnie 215 km, zatem możemy zapomnieć o częstym ładowaniu. Za nasze bezpieczeństwo odpowiadają najnowocześniejsze tarczowe hamulce hydrauliczne marki SHIMANO.

Rodzaje montażu silników

Istnieją 3 lokalizacje montażu silników w elektrycznych rowerach: tylna piasta, centralnie w korbie i w przedniej piaście. Umiejscowienie silnika w tylnej piaście spotykane jest głównie w e-rowerach miejskich i trekkingowych, gdyż nadaje jeździe większej dynamiki, a przy tym charakteryzuje się cichą pracą. Jednak takie zastosowanie nie sprawdzi się w przypadku elektrycznych rowerów MTB, gdyż silnik ten bardzo obciąża tylne koło. W e-rowerach MTB stosuje się silnik centralny, dzięki czemu masa zostaje równomiernie rozprowadzona, a sama jazda jest bardzo zbliżona do jazdy tradycyjnym rowerem. Dzięki krótkiemu okablowaniu silnik ułożony centralnie jest mniej narażony na wszelkiego rodzaju uszkodzenia. Obecnie odchodzi się od instalacji silnika w przedniej piaście, gdyż takie rozwiązanie negatywnie wpływa na model jazdy, poprzez znaczne obciążenie widelca i utrudnione kierowanie przednim kołem. Koło to może również buksować na mokrej nawierzchni.